sâmbătă, 14 mai 2016

Capacitatea artei de a modela omul

Imagini pentru poze cu dansuri moderne"Arta este o aventură într-o lume necunoscută, care poate fi explorată doar de cei dispuşi să îşi asume riscurile."  Mark Rothko
          Toți ne naștem cu un anumit talent,la început,neștiind de el.Odată cu trecerea timpului,îl descoperim,îl practicăm și devenim experți. La mine,totul a început de la o vârstă destul de fragedă.Mereu am fost atrasă de muzică,datorită ei,puteam să execut anumite mișcări,astfel,dezvoltându-mi talentul ,acela fiind  dansul.
Au fost momente ,când am vrut să renunț la dans,acesta ocupându-mi mult timp,fiind foarte obosită în fiecare zi.N-am renunțat,ceva m-a făcut mereu să mă răzgândesc. Am participat la diferite concursuri,care mi-au adus experiență,făcându-mă să-mi doresc să continui și să nu renunț.
             Pe parcursul acestor ani,am descoperit că dansul este o armonie de mișcări . Dansul modelează trupul,dar și sufletul.

Imagini pentru poze cu dansuri moderne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu